reklama

Ľudia proti ľuďom

Žijeme v zvláštnej dobe. Ľudia by sa mali správať slušne a nie po sebe nadávať. Dnes som v autobuse zažil strašný príbeh, keď som požiadal mladíka, aby sa postavil /tykal som mu/, keď nastúpila stará babička. Osočil sa mladík na mňa, že on tu sedí a keď niečo chcem mám mu Vykať atď..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Bol som šokovaný, že taká je dnešná mládež. Mladík nemohol mať viac ako 15 rokov. Nevstal. Babička stála a on si ťukal do mobile. Požidal som vodiča, aby s tým niečo urobil a on mi len odvrkol, že je demokracia a nič s tým nevie urobiť. Nakoniec sa jedna stará pani postavila a pustila na sedadlo babičku. Mladík ďalej ťukal do mobilu a autobus išiel ďalej. Nikto nič nepovedal, všetci boli ticho. Keď mladík vystupoval, pozrel sa na mňa a zamrmlal: “Zdochni!”. Strašnú dobu žijeme. Dobu, keď ľudia idú proti ľuďom ako v prírode, keď niektoré zvieratá idú proti iným zvieratám. Sme ľudia alebo zvieratá?

Karol Háj

Karol Háj

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vinár, víno pijem, pestujem a žijem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu